close



"激情毀滅了我們的人生,卻也向我們揭露了極致與美"
~ by 葉慈

好的電影,動人的主旋律是很重要的。
充滿復古色調的神祕旅行,在這旋律的襯托下,
不但點明了故事的核心,也感動了我。




Bilie Holiday / I am a fool to want you 

我真傻,這樣渴望著你 I'm a fool to want you
我真傻,這樣渴望著你I'm a fool to want you
渴望著無法實現的愛To want a love that can't be true 
一份處處留情的愛 A love that's there for others too 

我真傻,這樣抱著你I'm a fool to hold you
真的好傻,這樣抱著你Such a fool to hold you
尋求一個不專屬於我的吻To seek a kiss not mine alone
分享一個無情的吻To share a kiss that Devil has known 



一次又一次我說會離開你Time and time again I said I'd leave you
一次又一次,我已然離去Time and time again I went away 

然而我總會遇上需要你的時候But then would come the time when I would need you
再一次的,我必須說And once again these words I had to say
讓我回到你身邊,我愛你Take me back, I love you
我需要你...I need you 

我知道這是錯的,這一定是個錯誤I know it's wrong, it must be wrong
但不管對錯,我皆無法存活… But right or wrong I can't get along
如果沒有你Without you

arrow
arrow
    全站熱搜

    cheercat 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()